Analist servicii clienti

Analist servicii clienti

Profilul candidatului:

- Studii superioare (licenţă) - de preferinţă în domeniul financiar sau comercial
- Experienţa in munca de cel puţin 2 ani într-o poziţie cu responsabilităţi de relaţionare cu clienţii şi administrare servicii
- Abilităţi de lucru cu calculatorul: Ms Office (Excel, World, PowerPoint, etc…) şi Internet 
- Capacitate de lucru în echipă
- Abilităţi de comunicare efectivă – în scris şi vorbit
- Persoană activă, foarte organizată şi structurată, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp
- Orientare către client, orientare către rezultate, atitudine proactivă
- Cunoştinţe SAP constituie avantaj
- Cunoştinţe foarte bune de limba engleză.

Responsabilitati:

- Ofera asistenta si suport operational in derularea contractelor cu clientii 
- Gestioneaza intreg procesul de emitere si inregistrare comanda utilaje si accesorii pana la livrarea acestora catre client.
- Realizeaza rapoarte specifice pentru client si pentru management la cerere sau conform procedurilor in vigoare
- Urmăreşte şi facilitează implementarea contractelor şi administrează documentele referitoare la contracte
- Colaborează cu alte departamente interne, parteneri şi integratori pentru soluţionarea cererilor venite de la clienti
- Gestionează şi analizează informaţiile legate de cereri, contracte şi servicii din portofoliu şi întocmeşte rapoarte specifice
- Sprijină iniţiativele de dezvoltare sau îmbunătăţire a serviciilor pentru clienti
- Contribuie activ la optimizarea şi automatizarea fluxurilor si procedurilor de lucru.
 

Beneficii:

- se ofera contract ferm
- conditii de lucru moderne
- salariu atractiv
- masa calda + tichete de masa
- transport asigurat pe raza orasului Brasov.

Aplica acum